Subscribe Twitter

Friday, May 27

Test Market..hiks

semalam  sayer cuba2 nak meniaga kat Dataran 1 Malaysia,  Klebang..

set up tempat dalam  pukul 3 camtu..

panas ya rabbi!

sabar  jerlaaaaa..


selain handbags, ada jual kincir  angin dan mende yang buih sabun  tuuu..




potential customer..

tapi  adik  ni  ada  20  sen  jeeee..

haha..menguji  kesabaran  betol!

sebab?

seboleh-boleh dia nak  dua mende..

bila  sayer  cakap duit  tak  cukup,  dier  dok  merayu  kata  'boleh  laaaaaaaa"

muka macam  dah  nak  menangis  daaaa..tak  sampai  hati  tengok..

last2  suruh  dia mintak  duit  kat  mak  dia..

tak  lama  lepas tu  dia datang  balik  tunjuk  rm2..

hadoiiii..still  tak  cukup  jugak..

ingat  nak  kasi  jer  satu,  tapi  demand  la  pulak  budak  ni..

nak  dua..

haha..

last2 mak  dia  marah..

dugaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnn..

0 comments: